Piotr Dmuchowski, wiceprezes zarządu TFI PZU, podczas XVII edycji Forum Funduszy w Kazimierzu Dolnym wyraził zdanie, że kluczowym aspektem zarządzania oczekiwaniami klientów funduszy inwestycyjnych jest przekazywanie informacji zgodnych z prawdą w sposób jasny i zrozumiały dla odbiorców. Jego zdaniem, jest to niezbędne dla uzyskania pozytywnych rezultatów.
HONGKONG, 22 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ — Toshiba TV X9900L OLED to wyjątkowy produkt, który wyróżnia się solidnym wykonaniem i estetycznym wzornictwem. Firma Toshiba TV zaproponowała swoim klientom kampanię #theMemories, która stanowi fascynującą podróż do przeszłości. Zainteresowanie kampanią na skalę globalną przeszło najśmielsze oczekiwania.
Kampania łączy prostotę z magią minionych czasów z energetycznymi innowacjami współczesnych telewizorów Toshiba TV. Na początek wprowadziliśmy element nostalgię, tworząc serię quizów poświęconych tematyce lat 90. w mediach społecznościowych.
Kampania #theMemories, w połączeniu z telewizorem Toshiba TV X9900L, okazała się sukcesem, zdobywając uznanie fanów i klientów. Toshiba TV X9900L cechuje się zastosowaniem psychoakustyki i zaawansowanymi technologicznie funkcjami, oferując doskonałe wrażenia dźwiękowe i wizualne. Klienci doceniają znaczącą poprawę jakości obrazu i dźwięku, które określają jako „żywsze kolory” oraz „wyraźny dźwięk”.
Zaawansowana technologia dźwięku surround REGZA 3.1.2 w modelu Toshiba X9900L sprawia, że doświadczenia dźwiękowe są bardziej zanurzone i autentyczne – bez względu na to, czy oglądasz film, grając w grę, czy słuchając muzyki.
X9900L to idealny wybór dla osób szukających wyjątkowych wrażeń wizualnych. Technologia Tru Color oferuje obraz o wyjątkowej dynamice i głębi, a dzięki silnikowi REGZA OLED każdy piksel emituje swoje własne światło, co zapewnia niesamowity kontrast i doskonałe odwzorowanie kolorów.
Telewizor X9900L OLED od firmy Toshiba TV to nie tylko wyjątkowy design, technologia i działanie, ale także sposób na tworzenie niezapomnianych doświadczeń z oglądania. Kampania #theMemories podkreśla to, wyznaczając nowe wymagania dla domowych systemów audiowizualnych.
Toshiba TV to nie tylko zaawansowana technologia, ale przede wszystkim długa historia innowacji. 71-letni dorobek Toshiby na rynku telewizorów jest wyjątkowy i zawiera wiele wynalazków, które zmieniły sposób postrzegania telewizji. Dzięki temu użytkownicy na całym świecie mogą cieszyć się niezapomnianymi wrażeniami i nowymi możliwościami oglądania telewizji, a także doskonałą jakością obrazu.
Toshiba TV to produkt, który łączy w sobie wyjątkową historię innowacji z najnowocześniejszą technologią. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży telewizyjnej produkty marki są na szczycie listy życzeń wielu domów na całym świecie. Toshiba TV oferuje niezwykłe wrażenia oglądania telewizji i wyjątkowe funkcje, dzięki którym użytkownicy mogą cieszyć się doskonałą jakością obrazu i jeszcze lepszym dźwiękiem.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl