Hisense, firma będąca liderem na międzynarodowym rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, po raz kolejny potwierdza swoją dominację, zajmując pierwsze miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów laserowych. Według danych międzynarodowej pracowni badań rynkowych Omdia w 2024 r., udział telewizorów laserowych Hisense w globalnym rynku wyniósł 65,8%, co oznacza, że na każde trzy sprzedane urządzenia tego typu prawie dwa są produkcji Hisense. Tym samym Hisense już szósty rok z rzędu pozostaje liderem tego segmentu.
Hisense to jeden z pionierów rynku wyświetlaczy laserowych, który od lat rozwija swoją ofertę. Dzięki wprowadzeniu systemów z laserem trójkolorowym, ekranów o rozdzielczości 8K i składanych telewizorów, firma umocniła swoją pozycję jako lider segmentu telewizorów z ultraszerokim ekranem. W 2024 roku Hisense odnotowała imponujący wzrost na kluczowych rynkach, takich jak Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Polska, Francja, Australia i Niemcy.
Projektor Hisense PX3-PRO TriChroma Laser zdobył pierwsze miejsce podczas 2024 Prestigious Projector Showdown, potwierdzając czołową rolę Hisense w branży wyświetlaczy laserowych. Jury tego prestiżowego wydarzenia wyróżniło PX3-PRO za doskonałe parametry w zakresie precyzji barw, kontrastu i ostrości, umacniając Hisense na pozycji pioniera rynku. Dzięki takim rewolucyjnym rozwiązaniom jak kontrast natywny 3000:1, jasność na poziomie 3000 ANSI lumenów czy technologia potrójnego lasera TriChroma™, projektor PX3-PRO wyznacza nowe standardy w świecie rozrywki domowej.
Hisense również prowadzi w innowacjach przyjaznych dla oczu – ich telewizor laserowy otrzymał certyfikaty TÜV Rheinland potwierdzające niski poziom emisji niebieskiego światła i brak migotania. Dodatkowo, model PL1 spełnia wymogi normy ISO 14067 w zakresie śladu węglowego, co zostało potwierdzone przez badania TÜV Rheinland.Hisense utrzymuje swoją czołową pozycję na światowym rynku dzięki konsekwentnemu dążeniu do tworzenia innowacyjnych i wysokiej jakości rozwiązań. Firma wyznacza nowe standardy w dziedzinie technologii ekranów wielkoformatowych, osiągając dominującą pozycję w dynamicznie zmieniającej się branży rozrywki domowej dzięki przełomowym rozwiązaniom i imponującemu tempu rozwoju.
Hisense
Hisense is a leading global brand of home appliances and consumer electronics. According to the Omdia ranking for 2022-2024, Hisense was the second largest global seller of televisions, and from 2023-2024 it was the leader in the segment of televisions with a screen size of over 100 inches. The company continues to grow rapidly and is currently operating in over 160 countries, specializing in multimedia products, audiovisual and home appliances, and smart IT solutions.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl